ניו-מדיה
האינטרנט שינה לחלוטין את הרגלי הצריכה של כולנו. בין אם מדובר בחיפוש מידע, קבלת החלטה או ביצוע עסקה, הצעד הראשון תמיד מתחיל ברשת.
כשלושה מיליארד בקשות חיפוש נרשמות מדי יום בגוגל, למעלה מ-3.8 מיליון ישראלים חברים בפייסבוק וכל גולש נכנס לאינטרנט 14 פעמים ביום בממוצע. אלו רק כמה מספרים שמייצגים עולם שלם של עובדות מדהימות אשר מצביעות על דבר אחד – העולם של היום מתנהל דרך הרשת.
זה לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים - הקהל שלכם נמצא באינטרנט. אנשים מחפשים בגוגל, מוצאים מידע בוויקיפדיה, מתייעצים בפייסבוק, משתפים חוויות באינסטגרם, מעלים את קורות החיים שלהם ללינקדאין ומנהלים חלק ניכר מהפעילות השוטפת שלהם ברשת. כולם רוצים הכל, מהר ועכשיו. ועם כל כך הרבה מידע זמין, אף אחד לא מתעכב סתם. הלקוחות הפוטנציאליים בעידן האינטרנט הם ממוקדים וחסרי סבלנות או במילים פשוטות – אכזריים. הם יודעים בדיוק מה הם רוצים ואין להם זמן מיותר או עודף אמפתיה. זה עכשיו או כלום - והם לא יתנו לכם הזדמנות שנייה. בכל פינה ברשת ובכל מנועי החיפוש נמצאים המתחרים שלכם, והגולשים יודעים להגיע אליהם באותה קלות ומהירות שבה הם מצאו אתכם.
האתגר הגדול שלך הוא לא רק לאפשר לקהל למצוא אתכם ולהגיע אליכם, אלא גם ליצור אצלו גירוי ולהעביר לו את המסר בצורה הטובה ביותר. על מנת שזה יקרה, חייבים ליצור תמהיל נכון של פעילות ברשת באמצעות שילוב והתאמה מדויקים - בין המותג שלך לצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים. הגולש יכול להיכנס ולצאת מהאתר או מעמוד הפייסבוק שלך באותה מהירות שבה הוא נכנס אליהם, אבל באותה מידה הוא גם יכול להפוך להזדמנות עסקית אדירה ולהצלחה הבאה שלך. הכל תלוי באופן שבו תדעו לרתום ולנצל את היתרונות של הניו-מדיה לטובתכם.
-
פייסבוק לעסקים
הרשת החברתית הגדולה בעולם היא פלטפורמה עסקית מצוינת להפיץ את המסרים שלך באופן ממוקד וליצור קשר עם...
-
שיווק באינטרנט
היתרון האמיתי של השיווק באינטרנט טמון ביכולת להתאים את המסרים שלך אל קהל היעד המדויק של המוצר...
-
ניו-מדיה
האינטרנט שינה לחלוטין את הרגלי הצריכה של כולנו. בין אם מדובר בחיפוש מידע, קבלת החלטה או ביצוע...