אודות

כמה מילים על קופיריט...

חברת "קופירייט" מתמחה בשיווק דיגיטלי, גיבוש אסטרטגיית פעילות ברשת, יצירת תכנים מקוריים וניהול משברים בזירה האינטרנטית. אנחנו מתמחים ב"תפירת חליפה דיגיטלית" לכל עסק ומותג – בהתאם לציפיות העסקיות ולדרישות התדמיתיות שלו; גיבוש אסטרטגיית תוכן לפעילות במדיה חברתית, ניהול תוכן וקמפיינים בדפי פייסבוק עסקיים, פעילות יח"צ אקטיבית ברשת, עריכה ותחזוקת תוכן של אתרי אינטרנט, קידום אורגני וניהול מוניטין ברשת. הכוח שלנו טמון בניסיון הרב שצברנו, ביכולת המוכחת שלנו וביכולת האישית של כל אחד מאיתנו.

...וכמה מילים על מה שאנחנו עושים

"התוכן הוא המלך והאסטרטגיה היא הדרך" - אנחנו כאן כדי לתרגם את המחשבות, הרצונות והצרכים העסקיים של כל לקוח למילה הכתובה. כזו שתשפיע, תעורר ותחבק הכי טוב את הלקוחות הקיימים והפוטנציאל הגלום בהם. הצוות המקצועי שמרכיב את "קופירייט" מתבסס על עורכי תוכן מקצועיים ואנשי שיווק המתמחים בכתיבה, עריכה ופעילות דיגיטלית: החל בסלוגן וכלה במוצר מושלם.
כר הפעילות הנרחב של "קופירייט" נפרש על פני שני תחומים מרכזיים: פרינט ודיגיטל.
בעולם הדיגיטל וניו-מדיה, "קופירייט" חיה, נושמת ופעילה באינטרנט. קו המוצרים של החברה כולל הקמה וניהול של דפי פייסבוק עסקיים, ניהול פעילות עסקית ושיווקית בכל הרשתות החברתיות (פייסבוק, גוגל+, יוטיוב, לינקדאין, טוויטר, פינטרסט וכו'), ניהול פרסום במדיה האינטרנטית, בנייה ותחזוקה של ערוצי יוטיוב, אפיון, תכנון, כתיבה, עיצוב והקמה של אתרים ומיניסייטים, עריכה ואופטימיזציה לתכנים קיימים באתרים, קידום אורגני של אתרים במנועי חיפוש (SEO), קידום ממומן בגוגל, פרסום ברשת, ניהול קמפיינים, כתיבת בלוגים מקצועיים ושיווקיים, ניטור פעילות ברשת מסביב לשעון, ניהול משברים באינטרנט ועוד.  
בתחום הפרינט מורכב קו מוצרי החברה מכתיבה, עריכה, עיצוב והפקה של מגזינים וכתבי עת מקצועיים, קטלוגים, מגזינים פנים-ארגוניים ומגזיני לקוחות, יצירה של תכנים מקוריים לשימושים שונים והפקת חומר פרסומי מסוגים שונים - החל משלב הקונספט, הרעיון והקריאייטיב, וכלה בהפקה ובביצוע - עד למוצר המוגמר.

....עוד כמה מילים על עצמנו

igal           

יגאל שפילמן

המוח הדיגיטלי של קופירייט. מומחה לשיווק באינטרנט ופעילות ברשתות חברתיות. האיש שיודע לנתח כל פעילות עסקית ולתפור עבורה את החליפה הדיגיטלית המושלמת – כזו שתתאים בדיוק לצרכים, לתקציב ולדרישות.

raz

רז כהן

איש התוכן של קופירייט. עורך מקצועי עם עשרות מגזינים ואלפי טקסטים ברזומה. האיש שיודע לכתוב את הדבר הנכון לקהל הנכון - מסוגל לקחת גיבוב של מילים ולסדר אותן בסדר הנכון שיצית את הדימיון.

shay

שי ארז

הראש הקריאייטיבי של קופירייט. קופירייטר בנשמה בעל יכולת יוצאת דופן לחבר בין מילים לתחושות. האיש שהכיר את עולם הפרסום לעשרות עסקים ואלפי לקוחות מרוצים – אלוף ביצירת מודעות ופרסומות בהתאמה מדויקת לקהל היעד. 

  • פייסבוק לעסקים

    הרשת החברתית הגדולה בעולם היא פלטפורמה עסקית מצוינת להפיץ את המסרים שלך באופן ממוקד וליצור קשר עם...

  • שיווק באינטרנט

    היתרון האמיתי של השיווק באינטרנט טמון ביכולת להתאים את המסרים שלך אל קהל היעד המדויק של המוצר...

  • ניו-מדיה

    האינטרנט שינה לחלוטין את הרגלי הצריכה של כולנו. בין אם מדובר בחיפוש מידע, קבלת החלטה או ביצוע...